Науково - методична проблема

 Науково-методична проблема над якою я працюю:

"Формування і розвиток індивідуальних особливостей особистості, впроваджуючи інтерактивні технології при врахуванні емоційної комфортності та психічного здоров'я учня, педагога та батьків."


Педагогічне кредо:

Я вважаю, що безумовне позитивне ставлення до дитини, опора на позитивне в ній.


"Емпатія, або навіщо говорити з дітьми про почуття"

https://docs.google.com/document/d/1s5kKNA-od7hsTshqbTTzp1R-ixAv-k8t/edit

Урок, де була розкрита науково-методична тема з застосуванням нетрадиційних методів для психології, але традиційних для НУШ на основі мультика "Король Лев":
  • Метод "Брейстормінг";
  • Метод "РАФТ"
  • Метод "120 кімнат";
  • вправи з нейробіки;
  • вправи з ЛЕГО.
Також були застосовані QR-коди та планшети.







Година психолога на тему: "Казкове коло професій"



За допомогою смарт-дошки, планшетів, QR-кодів та програми learningapрs, в уроці була  нетрадиційно подана інформація щодо різних видів професій.






В садочку кожного дня використовую "Ранкове коло" за НУШ.
До нього входить:
*Нетрадиційні вітання з дітьми, з застосуванням стимульного матеріалу.
*Ейдетичні вправи для розвитку мілкої моторики рук.
*Ігри для розвитку уваги, спостережливості, памяті.
*Вправи з дихальної гімнастики.
*Вправа-прощання для розвитку емоційної сфери. 






Тиждень психології в садочку та школі
«5 днів у світі Психології»

2021 рік

Садок  

День перший - понеділок 
Девіз дня: "Пізнай себе і ти побачиш - світ прекрасний"

Відкриття Тижня психології 
Мета: ознайомити учнів, вчителів та батьків про заплановані заходи.
Оголошення про відкриття тижня психології, про заплановані заходи.


Акція «Чарівна скринька»

Мета: сприяти підвищенню гарного настрою.
Після завершення загальношкільної лінійки, практичний психолог пропонує взяти участь учням, вчителям, працівникам школи цукерку, для покращення настрою.




Молодша група "Веселка" 

Інтегроване заняття з використанням STREAM-освіти 

з дітьми молодшої групи на тему: «Весела мандрівка"


Мета: навчити малят грати в квест – мандрівки; 
навчитися досліджувати пісок, викладати завдання за зразком, за уявою; 
закріпити знання про поняття лупа, розвивати увагу, мислення, пам'ять, уяву, мовлення;
 виховувати бажання довести розпочату роботу до кінця та отримати кінцевий результат;
отримувати від кінцевого результату задоволення.


https://docs.google.com/document/d/1K0_qV0BFEnGJIWGYEDuTqFbtcftQf0JI/edit




День другий - вівторок 
Девіз дня: "Пізнай себе - і ти пізнаєш світ"


 Заняття "У Смайлика на гостині"
Середня група "Дзвіночок"

Мета:
- Навчитися керувати власними емоціями та почуттями,вміти розрізняти позитивні та негативні емоції.;
- Стимулювати вміння дітей розпізнавати настрій інших;
- Розвивати емоційну, когнітивну сферу дошкільників і дрібну моторику рук за допомогою вправ з елементами арт-терапії.







День третій - середа 
Девіз дня: "Ми різні - ми рівні"

Інтегроване заняття з елементами челенджу  
з урахуванням гендерної рівності:
 «Я – хлопчик, я – дівчинка»
( середня група)


Мета: розвивати пізнавальну сферу дітей(логічне мислення, пам'ять, увагу, уяву), спостережливість, допитливість, звязну мову, дріну моторику рук.
Виховувати повагу хлопчиків до дівчаток та навпаки, вміння товаришувати, діяти разом.
Розширювати знання про самого себе(особливості тіло будови), називати частини тіла.
Збагачувати уявлення про те, що люди бувають чоловічої та жіночої статі(хлопчики і дівчата).
Сприяти  певним проявам статевого усвідомлення на підставі таких ознак як, одяг, зачіска та імя. 
Навчити дітей виділяти загальні ознаки людей, знаходити подібність і відмінність.
Розрізняти та називати геометричні фігури(квадрат, коло, трикутник), вміти складати з них геометричні зображення дівчинки та хлопчика.



https://docs.google.com/document/d/1cfqqqqoJtGqxKvAlfNtsVj6MOiOjZec3/edit












Участь у методичному обєднанні вихователів : "Використання STREAM-освіти в роботі з дошкільниками, як спосіб самоосвіти та саморозвитку особистості дитини та педагога».





День четвертий - четвер 
Девіз дня: " Орнамент душі"

Заняття в старшій групі
Година психолога: "Щастя поруч".

Мета: обговорити з учнями розуміння поняття «щастя»,формувати усвідомлення того, що кожна людина має право бути щасливою, розвивати вміння досягати гармонії в собі, виховувати почуття вдячності, бажання творити добро.







День п'ятий  - п'ятниця 
Девіз дня: " Твори добро з любов'ю"

Психологічна гра «Дошка відвертості,побажань та пропозицій»

  1. Мета: надати можливість учням, вихователям, вчителям та працівникам закладу протягом дня висловити свої побажання та пропозиції для покращення навчання в школі та роботи закладу.


Дошка розташована біля пункту чергування з назвою 

«Дошка відвертості,побажань та пропозицій»


Акція «Стрічка миру»

Мета:  сприяти осмисленню проблем миру, підтримки національної ідеї миру, єдності, добробуту українського народу та дружби між дітьми.






Школа  

День перший - понеділок 
Девіз дня: "Пізнай себе і ти побачиш - світ прекрасний"

Година психолога 
«Я, ти, ми – друзі назавжди»
(1 клас)


Мета:  Згуртувати   колектив, створити сприятливі психологічні умови у класі, зміцнити стосунки між учнями, розвивати  комунікативні навички, дружби, взаємопідтримки.













День четвертий - четвер 
Девіз дня: " Орнамент душі"

ГРА-КВЕСТ «ПОДОРОЖ СТЕЖИНКАМИ ЗДОРОВ’Я»

за участю учнів 4 класу


Мета гри-квесту «Подорож стежинами здоров’я» – сприяти отриманню
школярами знань про поняття «здоров’я», «здоровий спосіб життя»,
визначення та усвідомлення факторів, що впливають на здоров’я, створення
умов для формування в учнів позитивного ставлення до життя та власного
здоров’я.













День четвертий – четвер
Девіз дня: «Орнамент душі»
 
Воркшоп  за участю дітей 3 класу:
«Кольоро- та мандалотерапія як засоби створення психоемоційного комфорту в колективі»


МЕТА: підвищення рівня професійної майстерності при вивченні методу кольоро- та мандалотерапії, як інновації; створення моделі інноваційного освітнього простору в школі.











Квест     « Стежинами відомих казок» для учнів 2 класу.


Мета квесту:  первірити та поглибити знання казок в  дітей ;
 Розвивати: пізнавальну активність, соціально – комунікативні, фізичні якості; уміння колективно вирішувати спільні задачі, проблемі ситуації;нестандартні     завдання; логічне мислення, фантазію, уяву; збагачувати словниковий запас;
виховувати інтерес до читання, народної творчості;почуття товариськості, взаємодопомоги.


https://docs.google.com/document/d/11BVTmMFt4qPst5dJ_-V37dBSp2O9I7vV/edit











«Права та    обовязки дітей як громадян України»

3 та 4 класи
(2021 рік)


https://docs.google.com/document/d/1AsJggrUMYsod4kXZVvCrQbStljNpcDXI/edit

Мета. Розширювати знання учнів про конституцію України як Основний Закон держави, формувати в учнів уявлення про Декларацію прав дитини. Поглиблювати знання учнів про права і обов’язки громадян. Виховувати патріотичні почуття, повагу до Конституції України. 







Закріпили
правові знання конкурсом малюнків
«Мої права», з нагоди Міжнародного дня захисту дітей та 30-річчя Незалежності України.






"Безпечний інтернет"

                для учнів 3 класу та 4 класу  (2021 рік)


Мета: Навчити дітей бути обережними в мережі і вчасно розпізнавати загрози.











М.О вихователів закладу

Воркшоп за участю вихователів закладу: 
"Мандалотерапія як засіб психоемоційного комфорту в колективі"
(2021 рік). 

Мета: Підвищення рівня професійної майстерності при вивченні методу мандалотерапії, як інновації.










Закріпили отримані знання електоронним тестуванням на планшетах в автономній інформаційній системі
 "Я-психолог України" за методикою "СФІКП" Самооцінка готовності педагога до інноваційної діяльності".















Немає коментарів:

Дописати коментар